La LimaPeralatan elektronik kuasaTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

  • masa pelepasan:2024-03-30 19:30:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:164
  • Penerangan pantas:

    La Lima,Pengubah terbenam minyakKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:La LimaK

Kandungan artikel

Pengubah terbenam minyak

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

La LimaKadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

GranadillaUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal,La LimaPelbagai model pengubah, muatan boleh disambung.


La LimaPeralatan elektronik kuasaTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

KepercayaanKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, orang pengumpulan,La LimaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.


La LimaPeralatan elektronik kuasaTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Rakomendasi dan konsultasiPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

La LimaBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

LaLimaMaklumat produk lain
  • BusterPlatform angkat hidraulik 3-meterKeperluan untuk bahan kajian

    BusterPlatform angkat hidraulik 3-meterKeperluan untuk bahan kajian

  • BusterJembatan pengangkutanAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa yang perlu anda perhatikan?

    BusterJembatan pengangkutanAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa yang perlu anda perhatikan?

  • GyongyosJembatan naik hidraulik bergerakPerkadaran varieti sinergistik

    GyongyosJembatan naik hidraulik bergerakPerkadaran varieti sinergistik

  • GyongyosJembatan naik bimbitIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

    GyongyosJembatan naik bimbitIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

  • GyongyosLif dalam rumah kecilApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya lebih kuat

    GyongyosLif dalam rumah kecilApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya lebih kuat

  • Qir MoavStruktur pengubah jenis kering luarKaedah rawatan yang berkesan

    Qir MoavStruktur pengubah jenis kering luarKaedah rawatan yang berkesan

  • HunanPlatform angkat hidraulik 5 tonPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

    HunanPlatform angkat hidraulik 5 tonPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

  • HunanJembatan pengangkutan aliran hidraulikCara mengatasi kelainan

    HunanJembatan pengangkutan aliran hidraulikCara mengatasi kelainan

  • segera:Peringatan: Maklumat La LimaPeralatan elektronik kuasaTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan memberi anda La LimaPeralatan elektronik kuasaTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan oleh syarikat kami, perkhidmatan La LimaPeralatan elektronik kuasaTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk La LimaPeralatan elektronik kuasaTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian La LimaPeralatan elektronik kuasaTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan. La LimaPeralatan elektronik kuasaTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di La LimaPeralatan elektronik kuasaTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!